22/3 2015 - Stress


Stress, stress och åter stress är vad som går igenom min hjärna just nu. Det är rätt mycket i skolan just nu, och jag hanterar det rätt dåligt haha. Jag borde i helgen ha suttit och gått igenom mitt muntliga prov i svenska så att det blir så bra som möjligt, jag borde ha gjort franska och jag borde även ha gjort en massa andra saker. Vad har jag gjort istället? Jo, jag har istället hängt med Lovisa hela helgen och suttit vid köksbordet och druckit drinkar. Var även iväg på marten som var vid bygdegården här i byn, vilket var trevligt. Idag blev vi bjudna på middag hos mormor och när vi åter landat här hemma så drog vi igenom några avsnitt av Gossip Girl. Jag har alltså inte gjort något skolarbete alls. Duktigt gjort av mig.
 
Så nu ska jag sätta igång med att öva inför Muntliga Nationella och eftersom det är söndag ska jag väl måla naglarna och göra annat söndagsfix också. Imorgon börjar en ny vecka och jag ska försöka ta tag i mig själv då, haha. MÅSTE verkligen bli bättre på att ta tag i skoljobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback