16/3 2015 - Nicki Minaj imorgon!!

Måndagen har gått fort och har varit rätt bra. Men morgondagen tror jag ändå kommer bli 100x bättre! Då är det nämligen äntligen dags för den efterlängtade Nicki Minaj konserten... Vet inte om jag berättat det, men i fördelsedagspresent så fick jag av Josefin en biljett till Nickis konsert i Oslo. HÄR kan ni läsa om hur jag fick presenten också.. Haha. Så imorgon efter skolan vankas alltså konsert för mig och Josefin. Ska bli såå himla kul verkligen, då hennes senaste album är helgrymt.
 
Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen. Är alltid så trött om kvällarna så går och lägger mig rätt tidigt varje kväll, men det är ju bara skönt. Godnatt folket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback