Tisdag 2 juni

Har inte bloggat på några dagar nu men jag har iallafall hunnit med att haft en mysig kväll med vänner, varit vid torsbys camping där vi fick chansen att se en vacker solnedgång, firat mors dag, varit till Karlstad för shopping och fika och så har jag även gått och blivit förkyld. Helgen var bra men jag måste erkänna att söndagen var en rätt jobbig dag. Var vaken alldeles för länge för att sedan på måndagen gå upp alldeles för tidigt och asså näe, det har varit sådär alltså.

Men nu känns allt lite bättre igen och veckan bara susar förbi. Två dagar kvar i skolan denna vecka och till helgen vankas massa roligheter med vänner! Hoppas verkligen att det blir en såndär jättebra helg. Nu ska jag i vilket fall som helst återgå till lite skoljobb. Bara att kämpa in i det sista alltså!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback