Sommarlov!

Dessa skor dödade mina fötter i fredags typ...
Alltså SOMMARLOV! Så fantastiskt skönt även om första året på gymnasiet faktiskt var rätt så himla bra. Vi fick i vilket fall som helst underbart väder på skolavslutningen och det var kul att se på alla lyckliga studenter. På kvällen drog jag och mina fina vänner ut på lite festligheter och det blev en riktigt bra kväll. Träffade på mycket roligt folk och hade överlag en toppen-fredag! 

Gårdagskvällen spenderades inte heller hemma, utan då var jag och Lovisa hem till Emilia på lite mys och prat. Alltid lika trevligt med de där tjejerna alltså. Idag har jag däremot haft en heldag hemma och så ska det förbli. Ganska skönt att ha en dag utan något planerat faktiskt haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback