Sommarkvällar

Igårkväll var en såndär riktigt mysig sommarkväll. Efter att ha varit till sommarstugan en sväng för att röja undan lite småträd så åkte vi hem och jag och Josefin hamnade på altanen i flera timmar och snackade om allt och inget och lyssnade på musik. Var riktigt mysigt att sitta och se solen gå ner bland trädtopparna. Jag kom i säng vid cirka 02.00 och imorse tog jag sovmorgon till halv elva. Har idag inte gjort mycket alls. Imorgon ska jag äntligen få komma ut ur huset då familjen drar till Karlstad på shopping! Har en hel del saker som jag borde inhandla, t.ex. lite sommarkläder då jag knappt äger några och sminket börjar på att ta slut.. Nu ska jag ta mig något att äta och börja på en ny serie! Kollade klart säsong tre av orange is the new black igår så nu lär jag hitta något nytt att kolla på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback