Rebecca Stella for Nelly


Snyggaste skorna från Rebecca Stella for Nelly som jag köpte för ett tag sen. Sorgligt nog har jag ännu inte sett ett tillfälle att använda dem, men får se till att göra det snart!
 
Vilken väldigt grå, regnig och tråkig dag det varit idag alltså. Jag har varit extremt uttråkad hela dagen och känt att jag borde hitta på något kul, men ändå inte haft motivationen till att göra något.. Hm, en ond cirkel helt enkelt. Lovisa kom hit en sväng under kvällen iallafall och gjorde dagen lite ljusare iallafall! Vi kollade på "The Great Gatsby", vilket faktiskt är en rätt underlig film, men jag tycker den är väldigt bra ändå. Väldigt mystisk och så fint filmad. Nu när L har åkt hem är jag än en gång uttråkad men inte trött nog för att sova, så det får nog bli något avsnitt av Orange is the New black innan sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback