Midsommar


Midsommar är nu firat och det blev en helt okej kväll faktiskt. Inte jättekul men inte heller dålig liksom. Alla kvällar kan ju inte blir perfekta tyvärr. Hur som helst blev det sent innan vi kom i säng så gårdagen gick jag mest runt och var trött och åt massa onyttigt haha. Jag och Josefin började också att kolla på American Horror Story, för visst har man hört mycket bra om den serien! Första intrycket blev dock mest "vad tusan är det här??" Då den var lite konstigare än vad vi trott, haha. Men är väl lika bra att fortsätta kolla när vi ändå börjat! 

Idag fick det bli en lång sovmorgon och i eftermiddag var jag och putsade fönster hos min mormor och efter det blev det fika. Nu är jag åter hemma och resten av dagen blir antagligen ganska ohändelserik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback