Sista veckan i skolan

Har inte bloggat på ett tag nu men min helg var väldigt bra iallafall! På fredag kväll så drog vi ihop ett gäng som samlades vid Julia för att grilla och ha trevligt innan vi drog in till "centrum". Vi strosade runt lite fram och tillbaka och vi träffade på en massa folk och åkte bil runt Torsby och bara hade det kul! Det var verkligen en så kul kväll även om den slutade lite konstigt (?) och jag kommer nog alltid skratta lite extra åt allt roligt som hände, haha. 

Hur skönt att vi går på sommarlov på fredag då?!? Sååå skönt!! Jag har bara ett franska prov att göra i skolan imorgon men sedan är jag ledig fram tills på fredag. Så oturligt att jag åkt på ännu en förkylning dock.. Efter att ha varit frisk i över ett halvår utan minsta sjukdom har jag nu gått förkyld med feber från och till i över en vecka. Men, det kunde ju ha varit värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback