Värme och cykeltur

Igårkväll så tog jag och Lovisa varsin cykel och cyklade iväg till familjens sommarstuga som ligger några kilometer bort. Det var extremt varmt på vägen dit men väl framme vid stugan så plockade vi fram lite kakor, bullar och saft och pratade om allt möjligt. När vi skulle cykla hem stannade vi vid sjön och beundrade den vackra solnedgången innan vi fortsatte färden hemåt. 
 
Idag har det varit ännu en såndär supervarm dag och jag har legat ute i solen och läst. I helgen är det ju rallycross i Höljes och OM jag är avundsjuk på alla som är där? Så himla avundsjuk! Hade verkligen velat åka dit men jag får väl sikta på att komma dit nästa år istället!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback