Torsdag 30 juli 2015

Tog visst lite uppehåll här på bloggen några dagar! Har inte gjort något speciellt intressant, så har ju inte så himla mycket att skriva om egentligtligen. Jag har iallafall varit iväg och sett på "paper towns" filmen, och den var helt okej. Har läst boken sedan tidigare och sjävklart är den så mycket bättre, men filmen var helt okej åtminstone! 

Idag har jag hur som helst hunnit med att fixa biljett till "The Island festival" och även varit in till Torsby med mamma för att handla lite. Skulle köpa lite skönhetsprodukter men just det jag skulle ha var självklart slut så det blev inte mycket köpt för mig! Nu har jag landat på mitt rum och jag försöker städa lite och fixa. Mitt rum blir alltid så himla stökigt efter att jag varit iväg på festligheter. Tror det beror på att jag alltid har klädångest innan jag ska iväg och det blir stressigt så kläderna blir kastade runt hela rummet haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback