Tisdag 14/7 2015


Vilket härligt väder vi har idag, eller hur? Blir på så gott humör när solen lyser och det är varmt och därför har jag kommit ut ur huset idag och faktiskt gjort något. Jag och mamma tog en tur in till Torsby tidigare idag för lite handling och så köpte vi glass i samma veva. Årets första mjukglas (Och antagligen den sista haha)! Efter det så åkte vi hem och så pratade jag i telefon med L en stund innan jag gick hem till mormor för att hälsa på en sväng. Nu är jag åter hemma och har precis ätit och jag tvivlar på att att det blir några fler äventyr idag.
 
Förresten har jag insett nu hur många myggbett jag faktiskt fick i lördags. Alltså jag har jättemånga? Flera stycken på ögnlocken (!), och några här och där i ansiktet och även längs armar och på händerna och fotlederna. Inte alls speciellt kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback