Sommardagar


Gårdagen var en riktigt grym dag för min del. Under förmiddagen tog jag, Josefin, Lovisa och mamma en tur till Sunne för att kika i affärer och det var även ett bra tillfälle för mig att få köra ännu lite mer bil. På vägen hem stannade vi till vid Brevika där vi beställde in tre pizzor som vi alla delade på, och alltså de var så goda! De smakar ju inte riktigt som de traditionella pizzorna vi har här i Torsby, så det var riktigt gott. Efteråt satte vi oss i en park för att käka glass och njuta av att solen värmde. Avslutade dagen med drinkar på verandan vilket jag tycker är något det bästa med sommaren haha.

Idag har jag inget planerat direkt, men något kul kanske det blir ikväll. Vi får se helt enkelt hur allt blir, men lördag är det iallafall och det är ju härligt i vilket fall som helst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback