Sommar


Alltså sommar ❤️❤️ jag verkligen njuter av det här fantastiska vädret vi har just nu. Men jag måste erkänna, idag har jag inte spenderat mycket tid utomhus. Jag har bränt både rygg och mage och kände att det skulle behövas en paus från solen. Så jag och mamma tog oss en lång biltur över till Norge för att se oss omkring lite och för att njuta av den kalla luften som ACn blåste ut haha. 

I kväll har det käkats amerikanska pannkakor (Fjärde juli ju haha) och jag har även läst en hel del. Nu har jag i vilket fall som helst bänkat mig framför teven och slökollar på någon knäpp film. Är väldigt trött just nu så det känns som att det kanske inte blir så jättesent i säng ikväll faktiskt. Dock är det lite svårt att somna om kvällarna då mitt rum har solljus på sig stor del av dagen och just nu är det 28 grader i rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback