Peckerhalla


Idag tyckte mamma att vi skulle gå till peckerhalla, och jag tyckte det lät som en bra idé så då blev det så! Var lite blött på stigen vi följde men annars var det härligt att gå där, och utsikten var väldigt fin. Glömsk som jag är glömde jag tyvärr kameran hemma och att fånga utsikten på mobilen var inte det lättaste, plus att det antagligen ändå ser så mycket bättre ut i verkligheten. Skönt att komma ut i naturen en sväng iallafall! 

Resten av dagen har varit väldigt lugn. Jag fick mamma att färga mitt hår vilket var väldigt behövligt av någon anledning. Var inte alls länge sen jag färgade sist egentligen, men mitt hår växer lite som ogräs just nu haha. Nu har jag tagit ett bad och eftersom syrran är på semester och min mor drog till sommarstugan för att sova där, är jag alltså ensam inatt. Jag har planerat att bara kolla serier och läsa hela kvällen och bara vara för mig själv. Tycker det låter helt perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback