Måndag 27 juli


Alltså mina skor blev såå leriga och smutsiga under lördagsnatten. Lär tvätta av dem om jag ska kunna använda dem igen haha!

Med tanke på att jag inte sov något under lördagsnatten så borde jag ha somnat så fort jag la mig i sängen igår, men inte det. Låg vaken och vred och vände på mig och väntade på sömnen, men det tog timmar innan jag lyckades somna. Därför fick det bli sovmorgon idag till klockan elva då jag besmde att det var dags att ta tag i livet igen. Jag har idag varit till mormor och krattat löv och hjälp till lite och när jag kom hem igen så tog jag ett bad och nu har jag hamnat framför datorn. Känner mig trött och seg så det blir nog inte mycket mer gjort för mig idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback