Fryksdalsdansen



Alltså vilken helg jag har haft! Har skrattat så mycket och haft så himla himla kul verkligen. Jag var ju som sagt iväg på fyrksdalsdansen både på fredag och lördag och helt ärligt tycker jag att båda kvällarna var lika lyckade. På fredag spelade Magnus Uggla och längst fram skulle jag självklart stå och sjunga med till låtarna. Lite kul att jag stod och tog en massa kort på en av killarna på scenen för att jag trodde det var Uggla, men märkte senare att det tydligen var basisten... Haha! 

Igår var det istället Björn Rosenström som stod på scenen, och även då skulle jag knuffa mig längst fram, haha. Kunde dock verkligen typ inget av låtarna han spelade så jag tröttnade och hittade mig några kompisar som kunde ge mig sällskap då jag tappade bort Lovisa. Det var definitivt en lyckad kväll i Sunne, men hur pass stabilt det är att efterfesta till klockan sju på morgonen vet jag inte, men kul hade jag iallafall! 

När jag väl kom hem idag så ställde jag mig och lagade till tacos och under dagen har jag och Lovisa skrattat åt hur mycket konstigt som hänt i helgen, haha. Nu är jag sååå trött eftersom det inte blev någon sömn i natt, så jag ska faktiskt ta och lägga mig alldeles strax. Ny vecka imorgon, nya möjligheter haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback