Cykelfest 2015!!





I lördags var det alltså cykelfest som stod på schemat och oj vad kul det var! Vet inte riktigt hur man ska beskriva kvällen riktigt men jag kan ju säga som så att igår vaknade jag iallafall upp lite lätt mörbultad med ont i armar och ben och en del myggbett och en bula i huvudet. Jag var nog också ganska ensam om att ha med mig silvertejp till parken men det var ett bra val då det kom till användning eftersom min flagga gick sönder och den skulle jag ju självklart försöka laga. Haha ja herregud, en bra och rolig kväll blev det iallafall, även om jag inte riktigt hann med att prata med så mycket folk som jag egentligen hade velat. Kvällen tog slut för fort helt enkelt!
 
Men som sagt blev det en riktigt seg dag igår men det var det helt klart värt! Idag har jag och mamma varit och hämtat cyklarna som blev kvar i praken och nu ska jag strax ta mig ett bad. Jag känner mig så mycket piggare idag än vad jag gjorde igår, men jag ser fortfarande hemsk ut haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback