Bullbak

Idag har jag spenderat hela förmiddagen hos min fina mormor. Jag traskade dit redan klockan nio imorse och vid halv tio var vi igång med bullbaket. Jag har inte bakat bullar på jag vet inte hur många år och jag har fått för mig att det tar lång tid och är tråkigt, men det var ju inte alls tråkigt! Och så himla lång tid tog det ju inte heller haha. Vid lunch var alla bullar klara så då gick jag hem och städade mitt rum. Det har varit så stökigt där några dagar men jag har verkligen inte kunnat städa förens idag. När det är varmt och soligt ute blir det nämligen extremt varmt på mitt rum, det kan liksom bli 27 grader under dagen, så jag har inte klarat av att spendera nästan någon tid där de senaste varma dagarna. Så det var ju lite tur att det var lite svalare ute idag och regn. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback