24 juli 2015


Idag steg jag upp vid nio, vilket jag tycker var rätt bra gjort av mig! Sedan dess har jag haft fullt upp faktiskt. Jag har plockat och städat en del på nedervåningen och dekorerat tårta och fixat lite eftersom min kära mamma fyller år idag och vi skulle bjuda släkt på middag och födelsedagsfirande. Även den yngsta 3-mätningen var med och så söt hon är alltså! Hur som helst så åkte alla hem vid fem och då började jag locka håret. Nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska komma hit och senare vankas roligheter! Vi ska till Sunne på fryksdalsdansen och ikväll spelar Magnus uggla. Hoppas att vi slipper regn ikväll iallafall, då det ser ut att blir hemskt väder imorgon..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback