20 juli 2015


Det blev festligheter trots allt i lördags! Jag och Josefin bestämde oss för att dra till Östmark där ett dansband spelade och vi hoppades väl på att träffa på lite folk och så. Tyvärr var det inte så jättemånga som jag faktiskt kände där, men jag hade kul ändå! Kaffe fick jag mig innan vi drog hemåt också och kanske var det på grund av kaffet som jag orkade ligga och prata i telefon fram tills sju på morgonen.. Igår när vi väl tagit oss upp ut sängarna och fixat oss så drog vi till restaurangen vid Brevika och beställde varsin Caesar-sallad. Såå gott verkligen!!

Haha idag när jag satt vid mitt sminkbord som står framför fönstret och fixade mig så hade jag fönstret öppet under tiden. Så sitter jag där i lugn och ro när det plötsligt flyger in en fågel i mitt rum! Alltså paniken?!? Rädd för fåglar som jag är flög jag upp och skulle springa nerför trappen och ropa efter min mor på hjälp, men innan jag får upp dörren så lyckas jag självklart ramla på några kläder som ligger på golvet haha. Alltså om inte kaffet fick mig pigg imorse så var jag ju definitivt pigg efter den händelsen! Fågeln kom iallafall ut till sist och jag kunde fortsätta att fixa mig i lugn och ro! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback