16 juli 2015


Idag har jag haft fullt upp mest hela dagen! Efter en lång sovmorgon så åt jag frukost och sedan fixade jag mig för att följa med mamma in till Torsby för lite matshopping. Passade på att övningsköra den biten och det går bättre och bättre (tur det haha..) faktiskt! Efter att vi var klara där så svängde vi in vid pappa där vi fick oss en kopp kaffe och sedan testade jag på att även köra hans bil lite. Det blev en rätt lugn eftermiddag men vid åtta åkte vi till mormor för att kolla på Ernst. Haha, tvn här hemma funkar inte så bra just nu och Ernst-älskare som vi är var vi ju tvugna att se på kvällens avsnitt så vi fick helt enkelt låna mormors tv.

Nu ligger jag hur som helst redan nerbäddad i sängen, och jag minns faktiskt inte när jag senast kom i säng så här tidigt. Men jag tänkte ta och läsa lite innan jag slumrar till, jag är nu inne på sista boken av Henning Mankells triologi om Sofia. Riktigt läsvärda böcker faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback