Onsdag 7 januari

Sista dagen på jullovet och jag känner mig inte alls redo för att börja skolan imorgon.. Känns bara väldigt jobbigt att behöva ställa klockan på 06.00 och tvinga sig upp. Men det känns helt okej att få lite rutiner igen. Har bara tagit det lungt hela lovet och lagt mig sent, vaknat sent, ätit konstigt osv. Väldigt tråkigt att jvm är slut också, det är ju höjdpunkten av året typ haha. Vad ska jag nu titta på om kvällarna? 
 
Nu ska jag strax ta mig ett bad och förbereda mig inför imorgon. Välja ut kläder, måla naglarna och såna vanliga söndagssaker fast det inte är söndag. Förresten känns inte skolan jättejobbig dem här två ynka dagarna vi går innan helg, då jag till och med har något planerat på fredag. Vill ha fredag kväll nu hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback