Onsdag 28 januari

Efter skolan idag så tog jag och Lovisa och Moa och åt middag i skolan. Det var så himla gott och definitivt vad jag behövde då jag och Lovisa skulle hem och jobba med uppgiften vi har i naturkunskapen. Vi fick faktiskt klart det mesta (en himla tur det då vi har muntlig presentation på fredag...) så nu kan jag andas ut lite. Men såklart har jag en hel del annat att tänka på och det är lite jobbigt allt idag. Mycket som händer och mycket som gör allt lite extra svårt. Oh well så är det väl ibland.
 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite och sedan får jag inte bli allt för sen i säng ikväll. Har varit väldigt trött idag och nu känns det som ögonen ska stängas vilken sekund som helst, även om jag druckit flera koppas kaffe idag. Men känns som den här veckan gått väldigt fort så det är ju positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback