Onsdag 21/1 - 2015

 
Här på bloggen ekar det väldigt tomt, men det blir lätt så när det är mycket i skolan. Har matteprov imorgon och jag har ägnat all min "lediga" tid åt att plugga på det. Vet inte om jag blir mycket klokare, och vissa stunder känns det som att "jo men det här kan jag!" och sen känns det bara att nej, jag kan ju ingenting.. Haha. Har även en hel del andra läxor som jag har tittat på och ja, en stressig vecka helt enkelt.
 
Nu ska jag i alla fall strax hoppa i säng, men ska ta och läsa lite först också. Har i uppgift att läsa boken Alkemisten i svenskan så den får hålla mig sällskap ett tag ikväll. Men så trött som jag är så tror jag att jag kommer somna innan jag ens hunnit öppna boken.. Ge mig sovmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback