Måndag 12/1 - 2014

Måndagen gick faktiskt riktigt fort idag vilket förvånar mig. Även om måndagar är den dag jag slutar tidigast så brukar de ändå kännas oändligt långa. Åkte iallafall hem med bussen vid halv tre och har inte gjort något speciellt under eftermiddagen.
 
Imorgon under idrottlektionen ska vi åka skridskor, och det är något utav de sakerna jag hatar mest. Idrott är väl enligt mig aldrig speciellt roligt, men att åka skridskor är ändå det värsta. Det är kallt, väldigt isigt och jag tappar balansen gång på gång. Men det är väl bara att gilla läget haha. Och förresten om någon undrar så har jag nu hittat min telefonladdare!! Den var egentligen aldrig borta, utan det var Josefin som hade min och hon hade slarvat bort sin, men nu är alla hittade!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback