Hejdå 2014, HEJ 2015!!

Alltså åh, jag hade en sån himla bra kväll igår! Avslutade 2014 på bästa sätt verkligen, med dem bästa och finaste vännerna runt mig och så himla många skratt och konstigheter. Jag har så många roliga historier om gårkvällen, men jag tror inte att det är  lämpligt att berätta om allt här. Men det var verkligen ett fint nyårsfirande. Bästa nyårsfirandet någonsin. Men såklart slutade även den kvällen med massa tårar. Tur att Lovisa var här och kunde trösta mig, för det var behövligt. 
 
Idag har jag inte gjort ett dugg. Ätit tacos, tittat på disney channel (haha) och gått runt i pyjammas. Har skrattat så jäkla mycket idag också. Jag, Josefin, mamma och Lovisa satt alla och vek oss av skratt i vissa stunder för allt var så kul. Nu taggar jag för 2015 och hoppas att detta år kommer föra med sig roligheter, framgångar och lycka. 2014 var bra, men 2015 ska bli ännu bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback