Bara trött

Åh kan inte ens förklara hur trött jag är på mig själv och hur mycket som gått fel den senaste tiden. Känns som att allt är ett enda stort kaos och även om jag i söndags satt och sa att jag skulle ta tag i livet nu så har det inte hänt ett skit. Helgen tog på krafterna om man säger så och idag insåg jag att jag tappat bort mitt busskort. Alltså orkar verkligen inte!! Vill redan att det ska vara helg men den här helgen vill jag bara ta det lugnt faktiskt.
 
Nu ska jag i alla fall försöka mig på att vara lite duktig och skriva lite på franskauppgiften. Lär ju gå sådär men försöka går ju alltid. Imorgon är det i alla fall onsdag och onsdagar är ju helt okej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback