8. January - Birthday!!!

Grattis till mig får jag väl nästan ta och säga. Sjutton år idag och förutom några presenter rikare så är det väl inte någon stor skillnad haha! Släkten var här på födelsedagsfika i eftermiddag, Josefin hade gjort en så god cheesecake! Efter alla åkt hem stod jag och Josefin och letade kläder inför imorgon, då det är 80-tals fest här hemma som gäller. Lär verkligen bli så kul. Josefin har lagat mat och fixat och donat i flera dagar. 

Förresten vet jag inte om jag berättat att jag färgat mig? Well, det har jag. Mörk i botten och ut längs längderna. Blev väldigt nöjd faktist! Ska dock ta och köpa en mörkbrun färgbomb då färgen bleknat lite mer än vad jag vill, men det är ju lätt att fixa. Nytt år nytt hår antar jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback