Tisdag 17/2 2015

Tisdagar måste jag säga är rätt bra dagar i skolan och de rullar på ganska fort. Det gjorde även denna tisdag och efter skolan drog jag, Lovisa och Josefin till wiener-konditoriet för fika. Var ju i princip tvungen att äta en semla idag nämligen. Vi satt kvar där i flera timmar eftersom jag hellre satt där än att åka hem och behöva dra igång med läxorna.. Ja, jag skjuter alltid upp saker. Men nu har jag i alla fall börjat med läxorna och ska försöka få så mycket som möjligt gjort idag då jag antagligen ska på bio imorgon. Mycket den här veckan, både i skolan och utanför. Men efter att denna vecka är gjord ekar kalendern rätt tomt, vilket är lite tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback