Lördag 7/2 2015

Eftersom jag vaknade rätt tidigt i morse så har jag hunnit göra en hel del idag redan. Jag drog igång med att städa mitt rum direkt efter frukost, jag dammtorkade, dammsög, skurade och bäddade sängen. En av de bästa känslorna i världen är väl ändå när man har ett nystädat rum? Jag älskar det iallafall. Efter jag var klar med det tog jag mig ett bad och satte mig sedan och läste i min elle-tidning. Känner mig ovanligt positiv idag på något sätt.. Men jag klagar absolut inte.
 
Ikväll har jag inget planerat alls. Kommer antagligen sitta här hemma och titta på Melodifestivalen i min ensamhet, men jag tycker det låter helt okej. Hur som helst hoppas jag ni får en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback