Torsdag

Alltså denna vecka har varit SÅ stressig med så himla mycket plugg och skrivande på flera olika uppgifter och det har bara varit så mycket att tänka på. Tror inte jag kan beskriva hur jäkla skönt det känns nu när jag är klar med typ allt som måste vara klart. Religionen och svenskan ska jag skicka in alldeles strax och det känns bra. Imorgon har jag sovmorgon och vid tre tar jag sportlov. Sportlovet ska självklart firas in så imorgon kväll väntas lite roligheter!
 
Hur som helst så märks det tydligt på mitt rum att jag haft en stressig vecka. För på något sätt lyckas jag stöka ner mitt rum 1000 gånger värre när jag har det stressigt. Det är kläder högt och lågt och ja, en enda stor röra helt enkelt. Tänkte därför ta och plocka ihop där lite nu, och sedan ska jag ta ett bad.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback