Helgen

Den här helgen har varit lite sådär.. Fredagen var ju ganska rolig men självklart ska det alltid vara något som går fel. T.ex. så lyckades jag ramlaute på parkeringen som var JÄTTEHALKIG, alltså, jättehalkig verkligen. Så jag lyckades ju ramla där och jag var helt säker på att jag hade slagit ut alla min tänder, haha. Blödde ur munnen och knät gjorde ont. Som tur var hade jag bara bitit mig i läppen (ser rätt hemskt ut idag haha) så alla tänder var kvar. Annars var väl kvällen okej. Igår låg jag i soffan mest hela dagen och kollade på TV och åt pizza.
 
Idag är jag pigg efter en lång sovmorgon. Jag är ensam hemma idag så jag ska försöka städa lite i huset och vid fyra ska jag på middag hos mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback