2a Februari 2015

I'm A Ruin - Marina & The Diamonds
Februari har nu dragit igång och Marina & The Diamonds släppte en ny låt idag! Så egentligen har det väl idag varit en rätt bra dag, fast att vi hade historieprov. Efter skolan följde Lovisa med hem ett tag och vi såg på tv och åt kladdkaka, för ibland är det okej att äta det på en måndag.
 
Iallafall sitter jag nu och för över bilder från datorn till hårddisken. Har extremt mycket bilder på min dator, och jag är lite rädd för att datorn snart ska bestämma sig för att inte längre fungera. Så jag tänkte vara på den säkra sidan och ha bilderna på hårddisken. Har varit med om försvunna bilder allt för många gånger.. Det är lika hemskt varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback