Senaste

Mycket har hunnits med sedan jag senast uppdaterade här! Det har firats jul, festats, jag har hunnit med en hel del slappis-dagar och nu har jag även flyttat! Haha eller ja, flyttat och flyttat, det är nämligen så att eftersom min syster med pojkvän är på semester i Prag och så behövde de någon som kunde passa katten. Jag ställde upp direkt! Så här bor jag alltså nu i min ensamhet, och första natten är gjord. Som tur var slapp jag sova ensam inatt iaf, lite läskigt hade det nog varit. 

Imorgon är det nyår också, och jag har inga storslagna planer. Drar antagligen iväg på lite festligheter, men ska ta det jävligt lugnt alltså. Klarar inte mycket mer sen helgens bravader haha.. Sedan kommer de närmsta dagarna bestå av en hel del plugg (mest körkortsplugg) och försöka umgås med vänner och njuta av det sista av lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback