Lördag 12 december 2015


Igår var mysigaste fredagen på länge. Efter att ha suttit några timmar i skolan (även om jag inte hade några lektioner haha) och övningskört en sväng så gick jag och Lovisa till "FiKa" för att käka varsin sallad och prata om alla dessa problem vi har, haha. Sen tog jag bussen hem och på kvällen åkte jag hem till Josefin. Vi fixade till en supergod pizza, kollade american horror story och bara hade det mysigt. Länge sen bara jag och hon umgicks faktiskt. Efter några timmar där så åkte jag hem till P, tänkte det var lika bra då jag redan var i Torsby ändå! Vi kollade på TV en stund och sedan fick det bli sovdags. Imorse drog han iväg tidigt då han skulle på cup så jag vaknade i samma veva jag med och väntar nu på att min mor ska komma och hämta mig så jag får komma hem.

Den här lördagen ska jag först och främst städa ihop i mitt rum, möjligtvis sätta mig med läxor och ikväll vankas "halv åtta hos mig" hemma hos Anna! Den här helgen verkar bli en utav de bättre faktiskt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback