Jullov

Vilken vecka det varit! Har haft rätt mycket att göra och jag har känt mig allmänt stressad. Skrivit sociologi, hängt hemma hos P, övningskört och en hel del mer. Nu känns det hur som helst SÅ skönt att äntligen ha lov!! Sådär riktigt välbehövt känner jag att det är. Ska bli så mysigt att få fira jul och umgås med människor som får mig att må bra, se på hockey, fira nyår och till sist fira min födelsedag! Hur sjukt att det bara är 21 dagar kvar tills jag är 18?? Så sjukt ju! Men det kommer bli grymt, det är jag säker på! 

Nu ska jag strax hoppa i säng. Även fast jag imorse fick sovmorgon så är jag nu hur trött som helst att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Imorgon ska det städas och fixas lite och imorgon kväll väntar glöggmys hos Olivia, vilket blivit tradition att ha precis innan jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback