Söndag 13e december - Lucia

Trodde jag skulle ha en sån produktiv söndag idag, men det blev inte riktigt så haha. Var egentligen tänkt att Lovisa skulle komma hit och vi skulle sitta med läxor, men det blev inte riktigt av och jag har faktiskt inte gjort något viktigt alls idag.. Åhh snälla någon, hjälp mig ta tag i livet! Men nu drar sista skolveckan igång innan vi går på jullov så det är väl bara att kämpa på helt enkelt. 

Lucia är det idag också.. Inte sett ett endaste luciatåg i år tyvärr. Hinner inte med att få till någon julstämning på grund av att jag är så stressad jämt. Har handlat julklappar och lyssnat på julmusik men julkänslan finns inte där riktigt. Men det blir väl jul ändå antar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback