Helgroligheter och andra advent


Konstig/bra/rolig/(o)planerad/trött helg har jag haft. I fredags var jag och bästa tjejerna och åt på resturang för att fira Anna då hon fyllde år för ett tag sedan. Det var trevligt. Efter det drog jag och Lovisa hem till mig ett tag, drack glögg och blev fnittriga och lyssnade på Meduza. Haha, ja man är ju som man är ändå. Sen åkte vi och kollade på innebandy. Hade tänkt dra iväg på äventyr till okända platser sen också men jag skippade det så Lovisa fick åka ensam på äventyr. Klokt val av mig att inte bli med då det vankades 70-års kalas på lördagen. Då var det bra att va pigg och alert tänkte jag.

Ett bra och roligt kalas blev det allt! Imorse vakande vi alla av ett alarm som drog igång 07.00 och efter det orkade ingen somna om. Riktigt seg dag har det varit idag. Varvat mellan att sova, dricka Cola och käka chips. Imorgon är det skola igen, fy och blä känner jag på det. Vill helst av allt ha sommarlov nu egentligen.. Men lite glad är jag idag iaf eftersom jag äntligen inte blir sådär jobbigt ignorerad av en viss person.. Då blir man glad ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback