Fjärde advent

Hade en helmysig kväll igår hos Olivia med ett gäng vänner! Vi fixade pizza, bakade Rocky roads, drack glögg och kollade på film. Filmen var dessvärre riktigt kass, men vi hade det trevligt ändå! Efter det åkte jag hem till P och sov där. Så mysigt att sova där, det är ju så ensamt och tråkigt att sova själv. Inte alls något jag föredrar faktiskt. Hur som helst, idag tog vi det extremt lugnt och han skjutsade hem mig vid ett då det vankades taco-middag här hemma.

Lovisa har varit här och hälsar på en vända idag också, men vi båda var så trötta att vi typ låg och halvsov i soffan haha. Nu har hon åkt hem och jag tror jag ska ta mig en liten tupplur i nån timme. Idag är en söndag utan söndagsångest också eftersom det är ledigt imorgon! Åh, jullov alltså ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback