1a december


Dem senaste dagarna har varit lite sådär faktiskt. Är rätt mycket i skolan just nu så det gör att jag ständigt känner mig stressad, och trött. Men det är bara att kämpa på de här sista veckorna i skolan innan vi får jullov. Åh, vad jag längtar efter julen. Snö, levande ljus och mys med vänner och familj är vad jag behöver nu. Känner faktiskt rätt mycket blä på livet just nu. Tycker bara allt går emot mig och jag är helt ärligt expert på att förstöra för mig själv. Att blogga när man känner sig halvt nere är väl kanske inte det roligaste, haha. Men att låtsas som inget känns ju konstigt det med.

För att avsluta inlägget lite positivt så kan jag ju meddela att jag imorgon slutar redan halv elva (onsdagar alltså ❤️❤️) och det är himla skönt. Förresten är det första december idag, vart tog november vägen?! Flög förbi i en rasande fart verkligen. Men december tycker jag är en bra månad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback