Tisdag 11 augusti


Jag började denna tisdag med en sovmorgon fram till halv elva då jag gick upp och gjorde mig frukost. Efter det fick det bli ett bad och nu ska jag strax ta och färga mina ögonbryn haha. Det är grått och molnigt ute idag vilket inte gör mig så himla taggad på att hitta på alltför mycket, men jag vet att jag iallafall borde tvätta lite sminkborstar, vilket är något av det tråkigaste jag vet, men det måste väl göras det med! Igår var jag och Josefin in till Torsby för att fixa lite saker men dessvärre gick inte allt enligt våra planer så vi gick till Wiener och drack kaffe och pratade i flera timmar. Det var så mysigt att bara prata på om allt och inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback