Sista sommarlovs-helgen

Nu är sommarlovets sista helg förbi och jag har försökt att ha så roligt som det bara går. På fredagen när pistonheads spelade på brevika så hade vi husvagnen på plats på campingen där jag, Lovisa, Josefin och några fler vänner körde lite förfest vilket var väldigt kul och efter det gick vi in dit de spelade. Hade väldigt kul men självklart tappade jag bort Lovisa hela tiden så jag fick hitta mig nya vänner once again haha. Men kul hade jag definitivt. Ger kvällen 5 poäng!! (Internskämt haha..)

På lördagen var det bara att packa ihop i husvagnen tidigt på morgonen och fösa ut sovgästerna för att vid elva dra iväg till Karlstad där en dag med festival väntade. Men tyvärr hade jag inte alla så jättekul på den omtalade Island Festival.  Vi lyckades missa en de flesta artister och såg i princip bara Guetta, vilket vi ändå tröttnade på efter en timme så vi gick och åt istället haha.. Men helt okej var det ju ändå, men lite högre förväntningar hade jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback