En lugn helg


Alltså hela denna helg har verkligen varit såå lugn och jag kan i princip säga att jag inte gjort något vettigt alls. Jag har mest gått runt hemma och lyssnat en hel massa på musik, läst böcker och gjort hundra andra lugna, oproduktiva saker. Men igår städade jag iallafall mitt rum vilket nu känns så himla skönt. Jag rensade igenom gammalt smink och flyttade ut onödiga saker ur rummet och fixade, och nu är det rent och fint! Hoppas på att orka hålla det såhär ett tag också!

Imorgon börjar en ny vecka och även om detta är sista hela lediga veckan innan skolan drar igång igen (!) så har jag faktiskt sett fram mot denna vecka, och jag tror den kommer bli rätt bra! Det väntas besök från Spanien och hela helgen bjuder på roligheter! Åhh kommer bli så bra detta ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback