Måndag 3 augusti


Klockan halv tolv idag var jag hos tandläkaren och nu har jag ett fint leende igen, haha! Det tog ett tag att fixa tanden, men självklart var det såå värt det, för herregud hur tanden såg ut innan.. Jag har nu varit hemma ett tag och plockat undan lite i hemmet och fått mig mat. Jag ska nu försöka ta tag i packningen, för imorgon bär det av till Göteborg! Jag och Josefin ska spendera ett par dagar där och det ska bli så skönt att komma bort ett tag, då jag denna sommar inte semestrat någon annanstans. Vi ska kolla affärer, äta gott och försöka oss till Liseberg också. Det lär bli bra det! 

Förresten så är jag så sjukt hes idag! Redan under lördags natten började rösten strejka och igår morse när jag vaknade kunde jag knappt prata. Inte är det något bättre idag heller så vi får allt se hur det går i Göteborg haha. Så himla jobbigt att vara hes, speciellt med tanke på att jag inte ens har varit eller är sjuk? Så konstigt. Men kanske har jag bara mig själv att skylla ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback