Gårdagens festligheter

Alltså vilken kväll det var igår..! Jag tror att nästa helg får blir en extremt lugn helg, för jag tror att jag har kört för hårt med festligheter de senaste veckorna. Hur som helst så började vi kvällen igår hemma hos Julia och det var ett härligt gäng där och vi grillade och myste där några timmar. Vi bestämde oss sedan för att dra in till Torsby för att se om det möjligtvis var lite folk där, men dessvärre var det knappt någon där. Men vi alla höll ihop iallafall och stannade några timmar i Torsby ändå. Sedan drog alla vänner hem men jag stannade kvar och hittade mig lite annat folk och jag stannade natten i Torsby och vid ett idag var jag hemma! Kan nog inte riktigt förklara denna kvällen och om jag försöker så skulle det bara låta värre än vad det egentligen var. Jag har iallafall tappat en bit av min framtand och måste ringa tandläkaren imorgon och jag har bränt mig så jäkla mycket på brännässlor. Handleder, händer och fotlederna är täckta av utslag..

Jag ska nu ta mig en dusch och sedan ska jag hoppa i säng direkt. År så himla trött då det inte blivit mycket sömn idag. Vi var vakna till halv åtta imorse (sä jädra onödigt egentligen) och jag har inte sovit under dagen heller.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback