Firande och spontant


Åhh vad bra denna helgen varit alltså! Igår vid fyra drog jag och några vänner till ett mysigt ställe som ligger intill en badplats, och där dukade vi fram kladdkaka, chips, godis och andra onyttigheter. Vi var där för att fira Julia som fyllde år för ett par veckor sedan, och jag tycker kvällen blev riktigt lyckad. Vi skrattade åt roliga minnen och pratade om allt man kan tänkas prata om i princip. En suverän eftermiddag/kväll var det! När vi sedan var på väg hem så blev vi alla i bilen riktigt taggade på fest och för att dra ut, och så blev det. Jag har nog aldrig varit så spontan i hela mitt liv haha, och bråttom blev det. Jag, Josefin och Lovisa drog hem och bytte om och bättrade på sminket lite fort och drog sedan iväg! Faktiskt hade vi väldigt kul och det blev en rätt sen kväll, tyvärr tog jag inga bilder men himla många roliga meddelanden har jag skickat iallafall haha. Vid halv fem var jag i säng och då var jag trött och kall. 

Idag har jag suttit ute på verandan stor del av dagen och njutit av solen. Kan detta vara den sista riktiga sommardagen tro? Nu ska jag hur som helst strax ta mig ett bad och det blir nog inte att sitta uppe värst länge ikväll då vi inte sovit många timmar i natt. Imorgon drar första hela skolveckan igång också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback