Shopping i Karlstad

Efter att jag i söndags satt här och skrev att jag knappt hade några planer för veckan så är nu schemat för resten av veckan helt fullt alltså.. Saker planerade varje dag! Idag var jag med min mamma till Karlstad för lite shopping! Jag fick med mig ett par toppar hem och även en sommarjacka. Allt gick självklart i mörka toner, haha. Även om våren är här så förblir min garderob färglös.
 
Såg nu att Rihannas nya låt kommit ut på spotify, och efter att ha hört fourfiveseconds och trott att nya albumet skulle vara mer åt det akustiska och country hållet, så vet jag inte riktigt vad jag tror just nu. Men, jag diggar faktiskt nya "Bitch better have my money" ändå.

Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom! säger:

skulle med behöva ta en shoppingrunda

2015-04-08 | 19:38:28
Bloggadress: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback