Helgen

I fredag vid halv sju var vi som sagt iväg och åt på kinan för att fira Lovisa. Det var hur mysigt som helst och sällskapet var perfekt. Efter det drog jag och Lovisa lite spontant till hovfjället för att vara med på överraskningsfesten som Josefin fixat åt Oscar. Det var jättekul och så mycket roligt som hände den kvällen alltså, och träffade nya roliga personer. Kom dock inte i säng förens vid fem av någon anledning så gårdagen var ju rätt seg. Landade i sängen tidigt och sov ut ända till halv elva imorse.  

Har försökt plugga hela dagen idag men min motivation ligger verkligen noll. Det har varit en liten konstig dag idag och jag är trött och inte på humör.. Så nu ska jag lägga mig och sova och förhoppningvis går provet imorgon bra ändå. Och att vi endast går tre dagar i skolan den här veckan känns förjäkla skönt alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback