Händelserik vecka

 Jag har faktiskt haft en rätt så händelserik vecka den hör veckan. I tisdags hade jag nationellt prov i svenska och efter skolan så hängde jag och Lovisa på Josefin och O som skulle iväg på picknick. Började bra men sen bestämde sig bilen för att sluta. Som tur var kom mamma och hämtade upp oss och vi kom till sisit fram till den bestämda picknick-platsen. Vi grillade och hade det mysigt. 

Idag har jag gjort ännu ett nationellt prov och jag blev hur trött i huvudet som helst efter det alltså. Var så svårt att fokusera på lektorerna.. Men nu är torsdagen äntligen gjord och imorgon är det freedaaag!! Imorgon kväll ska vi iväg till kinan för att fira Lovisa som fyllde år för ett tag sen. Lär bli bra det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback