50-årskalas på hovfjället

Igårkväll var familjen iväg på 50-årskalas på hovfjället! Det var en väldigt bra och trevlig kväll och eftersom vi hade en stuga där uppe så hade vi nära hem när det var dags för sängen. Josefin avslutade kvällen redan vid ett, men jag kom inte i säng förän klockan närmade sig fyra. Men trevligt hade jag och det är alltid kul att träffa nytt folk!
 
Idag vaknade vi upp pigga (men jag sov så dåligt under natten så trött var jag tyvärr fortfarande) och vi städade ihop i sugan innan vi drog hem. Vi hamnade på soffan så fort vi kom hem och pratade om gårkvällen och kom på en hel del roliga saker som sagts under kvällen och roliga meddelanden som skickats. Nu sitter jag än en gång bänkad i soffan efter ett bad. Imorgon drar skolan igång igen och nu är det Nationella Prov som står på schemat och ett sista ryck innan sommarlovet. För ja, sommarlovet närmar sig faktiskt med stormsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback